Whipcheck Size intruduzione è mètudu di applicazione

1/8 "* 20 1/4" , Sò fabbricati da corda di filu d'acciaio galvanizatu di 3 mm. Hè pensatu per operà à una carica morta sicura di 600 kg.
3/16″ * 28″.Sò fabbricati da una corda d'acciaio galvanizatu di 5 mm
à una carica morta sicura di 1,5 tonnellate.
1/4″ * 38″,Sono fabbricati da corda d'acciaio galvanizzata 6mm
à una carica morta sicura di 2 tunnellate.
3/8″ * 44″,Sò fabbricati da corda di filu d'acciaio galvanizatu di 10 mm.
à una carica morta sicura di 3,5 tunnellate.
Queste cinture di sicurezza sò state testate nantu à un bancu di pull à u puntu di rottura.
I cuntrolli di a frusta di sicurezza di i tubi sò cunsigliati in tutte l'applicazioni di tubi pressurizzati più di 1/2 inch, per mantene l'operatori è i siti di travagliu sicuri.Per prevene ferite gravi per fallimentu di tubi o accoppiamenti, installate un Whip Check in ogni cunnessione di u tubu è da l'equipaggiu / a fonte d'aria à u tubu.I loops caricati da primavera si adattanu facilmente per sfilà sopra i raccordi è mantenenu una presa ferma nantu à a manguera.Cunnisciuti ancu cum'è arrestatori di frusta o cavi di choker di tubi, questi cavi sò una necessità per tutte l'applicazioni di tubi di alimentazione pneumatica.
I cuntrolli di frusta deve esse stallati in a pusizione cumpletamente estesa (senza slack) per una sicura di sicurità.
Hose Safety Whip Checks, inseme cù valvuli di cuntrollu pneumatici è clips di sicurezza, sò prudutti integrali per un sistema di tubi pneumatici sicuru.L'ispezione regulare è a sostituzione di cumpunenti purtati hè ancu imperativa per mantene un sistema sicuru è un locu di travagliu.Sempre rimpiazzà i cuntrolli di frusta se si verifica un incidente di fallimentu, postu chì questu pò causà danni à u cable è e cunnessione.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2021